directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 10:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 26 d'abril de 2018 11:54 h

El Sabadell compensarà els clients que hagin tingut un "perjudici directe" per la dificultat d'accés als comptes de TSB

El grup espera que la seva filial britànica torni a la normalitat operativa "entre finals de setmana i principis de la següent"

ACN Barcelona.-El Banc Sabadell té "moltes esperances" que la seva filial britànica TSB torni a la "normalitat operativa" entre "finals de setmana i principis de la següent". Així ho ha manifestat aquest dijous en roda de premsa el conseller delegat del Sabadell, Jaume Guardiola, qui ha afegit que es compensarà econòmicament aquells clients que hagin tingut un "perjudici directe" arran de la dificultat d'accés als seus comptes. Tot i això, ha assegurat que "els problemes que es puguin lligar a un efecte econòmic són limitats". Guardiola ha manifestat que confia "recuperar la confiança dels clients que s'hagin vist afectats". Els inconvenients, ocasionats per la migració del sistema informàtic, han tingut a veure sobretot amb la impossibilitat d'accés als comptes per la web i l'app, i també hi ha hagut casos de persones que han pogut veure on-line tots els comptes dels quals eren persones autoritzades, encara que no en fossin titulars.

Això ha afectat sobretot a comptes de "nuclis familiars", per exemple "un pare veient el seu compte i la dels deus fills de la qual és firma autoritzada", ha dit el conseller delegat, que ha garantit que no hi ha hagut "cap problema d'integritat en les dades". Tot i assegurar que la situació està sota control, Guardiola ha admès que "els preocupa", tot i que ha considerat que "és molt prematur fer-ne una avaluació" .



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.