directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 03:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Divendres, 27 d'abril de 2018 14:40 h

Unió de Pagesos denuncia que el Bisbat de Vic s'ha apoderat "d'amagat" de dues capelles i d'una propietat al Bages

Fa una crida a propietaris de masies i cases pairals de la comarca que tinguin edificacions religioses en el seu terreny a verificar que segueixin al seu nom

ACN Manresa.-Unió de Pagesos denuncia que el Bisbat de Vic s'ha apropiat d'amagat" de dues ermites i d'una masia familiar al Bages. Concretament, de la capella de Sant Jaume del Clot del Grau, a Castellfollit del Bages, de l'església de Sant Pere de Vallhonesta i de la masia familiar del costat, la casa de Cal Campaner. Joan Tatjé, membre de l'executiva comarcal d'Unió de Pagesos al Bages, ha fet una crida als propietaris de masies i cases pairals que tinguin aquest tipus d'edificacions a les seves terres a verificar qui és el propietari, ja que creuen que es poden haver donat més casos. El propietari dels terrenys on s'ubica l'església de Sant Pere de Vallhonesta ha anunciat que durà al bisbat a judici per recuperar-ne la propietat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.