directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 17:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Divendres, 27 d'abril de 2018 15:21 h

Localitzen dos cavalls i un poltre lligats per les potes del davant en una finca de Sant Pere Pescador

El propietari no va acreditar la inscripció al Registre d'Explotacions Equines i els animals tampoc tenien xip d'identificació

ACN Sant Pere Pescador.-La Seprona de la Guàrdia Civil van localitzar el 18 d'abril una finca a Sant Pere Pescador (Alt Empordà) amb dos cavalls adults i un poltre lligats per les potes del davant. Els agents van rebre una trucada de l'Ajuntament del municipi alertant de l'existència de l'explotació amb els animals immobilitzats. Una patrulla s'hi va desplaçar i va comprovar-ho. Els agents van localitzar el propietari, que no va presentar la documentació per acreditar la seva inscripció al Registre d'Explotacions Equines. Els animals, a més, no duien cap xip d'identificació. Per tot plegat, li van comunicar que denunciarien els fets al Departament d'Agricultura per limitar els moviments dels animals, provocant-los danys i patiment a més de no disposar de la documentació necessària.

L'Ajuntament de Sant Pere Pescador va alertar a la Seprona de la Guàrdia Civil de l'existència d'una finca amb diversos cavalls lligats i sense mobilitat. Agents dels cos es van desplaçar fins a l'explotació i van comprovar que hi havia dos cavalls adults i un poltre lligats per les potes del davant. Els efectius van localitzar el propietari, que no va presentar la documentació necessària i tampoc tenia els animals identificats. Els agents li van comunicar que denunciarien els fets al Departament d'Agricultura de la Generalitat. D'altra banda, la Guàrdia Civil va detenir el 21 d'abril dos homes a La Jonquera que portaven 8,5 kg d'haixix amagats a la moqueta del maleter del cotxe. Els agents van enxampar-los durant un control fiscal a l'AP-7. Els efectius van aturar el vehicle amb matrícula espanyola, on viatjaven els dos homes. Després d'identificar-los, van inspeccionar el cotxe i van veure que la moqueta semblava manipulada. Quan la van retirar, van trobar 41 paquets embolcallats amb la droga. La policia va comissar-la i la va posar a disposició del Jutjat d'Instrucció de Guàrdia de Figueres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.