directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 18:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dilluns, 7 de maig de 2018 00:01 h

S'eleven a tres les víctimes mortals de l'accident a la C-12 a Llardecans

En el sinistre ha resultat ferida de gravetat una altra persona que ha estat evacuada a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida

ACN Llardecans.-El ferit crític en l'accident de Llardecans ha mort poc després de ser evacuat a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, cosa que eleva a tres el nombre de víctimes mortals en aquest sinistre que ha tingut lloc a la C-12, segons ha informat el departament d'Interior. L'avís de l'accident s'ha rebut a les 20.23 hores d'aquest diumenge quan, segons les primeres informacions, una furgoneta ha envaït el carril contrari per causes que es desconeixen i ha impactat frontalment amb un cotxe. Els fets han tingut lloc al punt quilomètric 106 d'aquesta carretera. A causa de l'impacte han mort dues persones i dues més han resultat ferides. Una d'elles de gravetat i l'altra crítica. Totes dues han estat evacuades a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on l'afectat més greu ha mort. En aquest accident hi han treballat set ambulàncies del SEM. La C-12 està tallada des de l'hora de l'accident en els dos sentits de la marxa i segons el Servei Català de Trànsit (SCT) en aquest punt es fan desviaments senyalitzats.

Fins al lloc s'han desplaçat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra i dels Bombers de la Generalitat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.