PDeCAT assenyala que caldrà esgotar totes les vies d'investidura sense tolerar les interferències del govern espanyol
El diputat Sergi Miquel diu que el consell de ministres pot constatar una vegada més que "li fa nosa la sobirania del poble català".
ACN Madrid.-El diputat del PDeCAT Sergi Miquel ha dit que si finalment queda suspesa la llei de presidència caldrà buscar una nova opció "sense abans exhaurir totes les vies possibles" d'investidura i sense "acceptar, tolerar i normalitzar les interferències del govern espanyol". Miquel ha fet aquestes declaracions a les portes del Tribunal Suprem, que avui revisa els recursos contra els empresonaments dels consellers destituïts Josep Rull, Jordi Turull, Dolors Bassa i Raül Romeva i l'expresidenta del Parlament, Carme Forcadell. El diputat ha dit que si es confirma la impugnació per part del consell de ministres constataria que el govern espanyol "està disposat una vegada més a interferir en les dinàmiques pròpies del Parlament i la sobirania del poble català" i que aquesta "li fa nosa".
Sobre la querella de VOX contra el president del Parlament Roger Torrent i tres membres més de la Mesa per tramitar la Llei de Presidència, Miquel ha denunciat "l'obsessió sense límit" per interferir, "anul·lar i destruir la sobirania del poble de Catalunya". El diputat ha defensat la legitimitat del Parlament, les seves majories i la Mesa, que estant fent "el que els votants els hi ha demanat" i ha convidat Vox a "buscar-se un altre hobby".






