directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 17:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 9 de maig de 2018 20:37 h

JxCat lamenta que la facultat Blanquerna hagi "decidit no acollir" un acte amb fills i familiars dels "presos polítics"

Els organitzadors asseguren que l'esdeveniment no s'ha suspès, sinó que s'ha traslladat a la primera setmana de juny

ACN Barcelona.-Junts per Catalunya ha lamentat aquest dimecres a través de Twitter que la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL) hagi "decidit no acollir" un acte amb fills i familiars dels "presos polítics" que s'havia de celebrar avui. Ho han fet en una entrada a la xarxa social en què es pot llegir: "Els diputats i diputades de JxCat participen a l'acte organitzat pels fills i familiars dels presos polítics que la Facultat URL ha decidit no acollir". La piulada va acompanyada d'un seguit de fotografies dels càrrecs electes i els fills dels empresonats a l'exterior de la universitat. La Taula per la Democràcia dels treballadors de la URL, organitzadora de l'esdeveniment, ha lamentat la "inflamació tuitaire" que ha generat la notícia, i ha sortit al pas de la crítica subratllant que l'acte no s'ha suspès, sinó que s'ha ajornat fins a la primera setmana de juny.

Els organitzadors també han explicat que fa "més d'un mes" que es van adreçar a l'Associació Catalana pels Drets Civils per proposar als fills dels presos si volien participar en un acte amb estudiants de la facultat.Segons afirmen, l'Associació no els va avisar fins a ahir que hi assistirien quatre persones. I afegeixen que davant d'aquest marge no podien "garantir l'èxit" de l'acte, per la qual cosa van decidir ajornar-lo. Per això afirmen que "no és cert" que la facultat hagi suspès l'acte, i recorden que la setmana passada es va celebrar al mateix indret un homenatge al conseller cessat per l'article 155 i empresonat per ordre del Tribunal Suprem Raül Romeva.I informen que, "d'acord amb els fills dels presos", la taula rodona d'avui se celebrarà el 4 o 5 de juny. Per tot plegat consideren "fora de lloc" que aquest "malentès" hagi estat "amplificat" fins a generar la "falsa informació" de la suspensió de l'acte.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.