directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 10:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 10 de maig de 2018 16:53 h

Albiol demana que s'apliqui el règim sancionador del Parlament a Puigdemont per no presentar la informació sobre béns

El líder del PPC acusa el president destituït d'actuar com "un senyor feudal" que es pensa que "Catalunya forma part del seu regne personal"

ACN Badalona.-El president del grup parlamentari del PPC, Xavier Garcia Albiol, ha demanat al president del Parlament, Roger Torrent, que, més enllà de les responsabilitats legals a les que s'enfronti, apliqui el règim sancionador del Parlament al president destituït Carles Puigdemont per no haver presentat en el termini previst la seva declaració de béns un cop va deixar la presidència de la Generalitat. "Si no ha fet la declaració de béns com estem obligats tots els diputats se li hauran de demanar responsabilitats", ha afegit. El líder popular ha criticat que Carles Puigdemont actua com "un senyor feudal" que es pensa que "Catalunya forma part del seu regne personal".

Xavier Garcia Albiol ha fet aquestes declaracions des de Badalona poques hores després de fer-se públic que el ministeri d'Hisenda està treballant en un expedient sancionador per inhabilitar fins a quatre anys el president destituït Carles Puigdemont per haver incomplert la Llei d'incompatibilitats d'alts càrrecs de la Generalitat en no entregar la informació que li requereix la llei després d'haver deixat de ser president per l'aplicació del 155. Informació com ara una declaració d'activitats, una declaració patrimonial i d'interessos i una declaració complementària (que inclou conjugues), que Puigdemont no ha presentat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.