directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 10:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 10 de maig de 2018 17:02 h

Els Mossos detenen dos lladres gràcies a la trucada d'un ciutadà que va veure com un d'ells escalava una finca

Van intentar fugir sense èxit després de detectar la presència dels agents

ACN Barcelona.-Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 4 de maig a la nit dos homes de 28 i 26 anys de nacionalitat georgiana gràcies a la trucada d'un ciutadà va veure com un d'ells s'enfilava per una façana. En arribar al lloc, una patrulla va comprovar com l'altre detingut vigilava els voltants. Els agents també van poder observar com l’individu que havia escalat l'edifici estava forçant la persiana d’un pis de la finca amb algun tipus d’objecte metàl·lic. Quan els lladres van detectar la presència dels agents, van fugir del lloc però la patrulla els va poder localitzar uns metres més endavant fins que van ser arrestats. Ambdós van oposar resistència i un d'ells va colpejar un dels mossos a la cara.

Durant l’escorcoll se’ls van localitzar diverses joies i rellotges sense poder esbrinar la seva procedència i una clau especial per a obrir les portes dels domicilis mitjançant la tècnica del “bumping”. La investigació continua oberta per tal de determinar l’origen dels objectes.Els detinguts van passar a disposició judicial el dia 6 de maig i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.