directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 09:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 10 de maig de 2018 22:48 h

Colau considera que Torra "no és un bon candidat" i diu que cal "capacitat de diàleg i transversalitat"

L'alcaldessa de Barcelona afirma estar ofesa pels "posicionaments" del candidat a la presidència sobre els espanyols

ACN Barcelona.-Ada Colau ha assegurat aquest dijous que Quim Torra és "el millor candidat per a Puigdemont, però no per a Catalunya". Segons l'alcaldessa de Barcelona, Catalunya travessa un moment "difícil", per la qual cosa ha opinat que al capdavant de la Generalitat caldria algú amb "capacitat de diàleg i transversalitat". Per això ha opinat que Torra "no és un bon candidat". Colau ho ha dit a 8TV, on també ha lamentat els posicionaments del candidat sobre els espanyols en algunes seves piulades antigues a Twitter que s'han recuperat i publicitat tan bon punt s'ha anunciat que optava a la presidència de la Generalitat. "No em representa i m'ofèn això de parlar de forma despectiva. L'invalida per ser un president de tots els catalans i catalanes. Com a mínim, hauria de demanar disculpes", ha afirmat Colau.

L'alcaldessa també ha considerat "imprescindible" recuperar la institució, "dignificar-la" i recuperar un clima de diàleg "real" per "sortir de l'atzucac i recosir la societat catalana".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.