directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 17:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 15 de maig de 2018 13:13 h

El PSC registra una bateria de preguntes al Parlament sobre el viatge de Torra a Berlín

Els socialistes volen saber si les despeses són a càrrec del pressupost de la Generalitat i quin és el programa oficial de la visita

ACN Barcelona.-El PSC ha registrat aquest dimarts una bateria de preguntes al Parlament sobre el viatge del flamant president de la Generalitat, Quim Torra, a Berlín per reunir-se amb Carles Puigdemont. Els socialistes volen esclarir si les despeses del viatge són a càrrec del pressupost de la Generalitat i quin és el programa de la visita. "El viatge del Molt Honorable Joaquim Torra a Berlín l'efectua amb caràcter oficial? Si ho és, quin és el programa de la visita?", son les dues primeres preguntes dirigides a l'oficina del president de la Generalitat. Les altres tres qüestions registrades pel PSC pregunten de quina persona o persones va acompanyat el president, si les despeses del viatge són a càrrec del pressupost de la Generalitat i el "detall" de les despeses del viatge de Torra a Berlín i també de les persones que l'acompanyen. Paral·lelament, la portaveu del PSC, Eva Granados, ha informat que ha reclamat la compareixença de Torra al Parlament en el ple de la setmana vinent. "Però l'única resposta que hem rebut és que no saben si li anirà bé venir", ha lamentat Granados.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.