directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 16:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 15 de maig de 2018 15:02 h

El CAC analitzarà les declaracions de Jiménez Losantos per dir que es podria bombardejar Catalunya

Critica que "la casta política prefereixi que es destrueixi Espanya, abans que utilitzar legítimament la força"

ACN Barcelona.-El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) analitzarà les recents declaracions de Federico Jiménez Losantos al seu programa a EsRadio, per dir que es podria bombardejar Catalunya, amb l'objectiu de saber si s'adeqüen o no a la normativa audiovisual. Així ho han confirmat fonts oficials del CAC a l'ACN. "Per descomptat que els podem bombardejar, una altra cosa és que la brossa de govern que tinguem no sigui capaç de demostrar que clar que hi ha avions per bombardejar; una altra cosa és que la casta política prefereixi que es destrueixi Espanya abans d'utilitzar legítimament la força", va dir Losantos. "Que sàpigues 'cocomochito' (en referència a Carles Puigdemont) que Espanya té "70.000 policies, 90.000 guàrdies civils i 50.000 soldats perfectament armats que poden prendre Barcelona, casa teva, i el despatx de 'cocomocho' en cinc minuts". També va titllar els independentistes de "nazis de guarderia".

El CAC ja havia analizat anteriorment les seves declaracions en què proferia amenaces i insults contra Alemanya, després que un tribunal d'aquest país hagués deixat en llibertat Carles Puigdemont i hagués desestimat l'extradició per rebel·lió. Entre d'altres qüestions, el locutor radiofònic va afirmar que hi pot haver "200.000 ostatges alemanys" a Mallorca i va alertar que "a Baviera poden començar a explotar cerveseries".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.