directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 17:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 15 de maig de 2018 18:38 h

Cs demana a Rajoy que mantingui el 155 després del "show" de Torra i Puigdemont a Berlín

Carrizosa creu que el president espanyol no pot parlar amb qui no respecta l'ordenament jurídic ni les lleis, tot i l'oferta de diàleg del nou president del Govern

ACN Barcelona.-Cs vol que el president espanyol, Mariano Rajoy, mantingui l'aplicació de l'article 155 a Catalunya. Així ho ha expressat el portaveu parlamentari del grup, Carlos Carrizosa, en un contacte amb els mitjans de comunicació als passadissos del Parlament, després de la roda de premsa conjunta a Berlín (Alemanya) entre el president electe del Govern, Quim Torra, i el seu antecessor, Carles Puigdemont. Carrizosa, que ha titllat de "show" la trobada entre Torra i Puigdemont, ha defensat que Rajoy no parli amb el nou president del Govern, perquè -segons el portaveu de Cs- no respecta l'ordenament jurídic ni les lleis. Torra ha destacat que el primer que farà quan prengui possessió del càrrec serà enviar una carta a Rajoy per demanar diàleg amb l'objectiu de solucionar el conflicte polític.

Carrizosa ha lamentat que el primer acte de la presidència de Torra després de ser investit pel Parlament sigui un "show" per "riure's de tots els catalans", anant a Berlín a entrevistar-se amb un "fugat de la justícia", en referència a Puigdemont. Així mateix, el portaveu de Cs ha apuntat que si Torra pretén establir el Consell de la República a l'estranger per "buidar de contingut" la presidència de la Generalitat i el Parlament trobarà Cs enfront seu: "No consentirem que es maltracti la dignitat de les nostres institucions", ha apuntat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.