Iceta insta Rajoy a reunir-se amb Torra l'"endemà" de la seva presa de possessió
El primer secretari del PSC creu que la trobada s'ha de produir d'"immediat" per evitar que les coses tornin a "enredar-se"
ACN Barcelona.-El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha instat el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, a reunir-se amb el president investit de la Generalitat, Quim Torra, l'"endemà" de la presa de possessió d'aquest. En una entrevista a 'Els Matins' de TV3, ha assegurat que Rajoy "faria molt bé" de fer aquesta trobada de manera "immediata", un cop superats els actes protocol·laris de presa de possessió. El socialista ha afirmat que els fets han demostrat que el pas del temps fa que les coses "tendeixin a enredar-se" i per això creu que la trobada hauria de ser "el més aviat millor". Ha esperat també que no es produeixi un nou episodi de qui truca a qui i que, un cop els dos ja s'han emplaçat, realment hi hagi aquesta conversa en persona. En el seu cas, ha dit que també demanarà reunir-se amb Torra un cop hagi pres possessió del càrrec.
Per al també president del grup parlamentari del PSC-Units, el viatge de Torra a Berlín per reunir-se amb Carles Puigdemont és un "gest de reconeixement" però ha afirmat que a nivell polític es queda amb les paraules sobre el diàleg amb el govern espanyol i per això ha instat a que aquest es materialitzi el més aviat possible.






