directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 22:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 16 de maig de 2018 17:28 h

Torra avisa Zoido que té la intenció de visitar els presos independentistes divendres

El president investit envia una carta al ministre notificant-li que anirà a Estremera, Alcalá MEco i Soto del Real un dia després de prendre possessió del càrrec

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat investit, Quim Torra, ha enviar una carta al ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, avisant que té la intenció de visitar divendres els presos independentistes tancats a presons de Madrid. A la missiva, avançada per El Nacional, Torra es dirigeix al ministre amb la intenció “d’expressar-li el desig de visitar als senyors Joaquim Forn, Oriol Junqueras, Raül Romeva, Josep Rull i Jordi Turull, que es troben al centre penitenciari d’Estremera; a les senyores Carme Forcadell i Dolors Bassa, que es troben al centre penitenciari d’Alcalá Meco; i als senyors Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, que es troben al centre penitenciari de Soto del Real”. En concret, avisa que la seva intenció “seria realitzar la visita aquest proper divendres dia 18, un cop hagi pres possessió com a president de la Generalitat demà dijous”. Torra acaba la carta acomiadant-se a “l’espera de poder saludar personalment” al ministre i enviant-li “una cordial salutació”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.