directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 12:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 16 de maig de 2018 17:51 h

Deliveroo converteix en accionistes els prop de 2.000 treballadors de la companyia

L'empresa d'entrega de menjar a domicili no inclou els 'riders' en el repartiment de títols per valor d'11,3 milions d'euros

ACN Madrid.-Deliveroo convertirà els prop de 2.000 treballadors de la companyia d'entrega de menjar a domicili en accionistes. L'empresa ha anunciat, en un comunicat aquest dimecres, que donarà títols de la companyia per valor d'11,3 milions d'euros a "tota" la seva plantilla, una mesura que també s'aplicarà als futurs assalariats de Deliveroo. En canvi, el repartiment d'accions no inclou els 'riders' -repartidors de menjar a domicili- de Deliveroo. La companyia no considera els 'riders' assalariats, sinó que treballen sota el règim d'autònoms. Només a l'estat espanyol, Deliveroo "col·labora" amb 1.000 'riders' i en l'àmbit mundial amb més de 30.000. L'empresa té seu a Londres però opera a 12 mercats de tot el món i és a l'estat espanyol des de 2015.

El director executiu i fundador de Deliveroo, Will Schu, ha destacat en el mateix comunicat que volen que els seus treballadors "siguin propietaris de Deliveroo perquè tinguin una participació real en el futur de l'empresa a mida que creixem". Segons Schu, la plantilla de l'empresa "mereix aquest reconeixement" perquè "l'èxit" de la companyia "ha estat possible gràcies" a la "feina, compromís i passió" que demostren els assalariats de Deliveroo "dia rere dia".La companyia digital ha destacat que és una pràctica "habitual" en moltes companyies però "poques entreguen [les accions] de forma generalitzada a tots els seus col·laboradors amb independència de l'antiguitat, nivells i responsabilitats". Deliveroo està valorada en més de 1.697 milions d'euros i fins ara ha obtingut 812 milions en rondes de finançament. Segons el comunicat, haurà creat 600 llocs de treball tecnològics de cara a finals de 2018 i en només dos anys.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.