directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Pallars Jussà doble fletxa Dijous, 17 de maig de 2018 12:23 h

El trànsit a la carretera de Castell de Mur on hi va haver una esllavissada es podria reobrir al juliol

A finals de mes acabaran les tasques d'estabilització dels talussos i la retirada de roques amb maquinària pesada es preveu iniciar la primera setmana de juny

ACN Castell de Mur.-La carretera LV-9124 de Castell de Mur (Pallars Jussà) afectada per una esllavissada el passat 16 d'abril es podria reobrir total o parcialment a principis de la segona quinzena de juliol. Així ho ha informat la Diputació de Lleida, responsable de la via, que també ha assenyalat que a finals d'aquest mes acabaran les tasques d'estabilització dels talussos. Aquestes tasques d'estabilització són imprescindibles per poder garantir l'entra a ala zona dels equips que hauran de procedir a la retirada de tots els elements que ara bloquegen la calçada. El moviment de terres i la retirada d roques amb maquinària pesada es preveu iniciar la primera setmana de juny amb una durada aproximada de 3 setmanes. L'esllavissada, de grans dimensions, va atrapar i provocar la mort d'un matrimoni de Sant Esteve de la Sarga que circulaven amb el seu vehicle.

Uns dies després de l'esllavissada la Diputació de Lleida va arranjar una pista forestal que comunica Cellers amb el nucli de Moror per tal de facilitar l'accés dels veïns a la capital del Pallars Jussà mentre durin els treballs de retirada de la runa.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.