directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 17:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Dimarts, 22 de maig de 2018 01:26 h

Una víctima mortal a les carreteres durant aquest llarg cap de setmana

També s’ha registrat un altre accident mortal en un camí forestal

ACN Barcelona.-Aquest llarg cap de setmana ha deixat una víctima mortal a les carreteres catalanes. L’accident va produir dissabte poc després de les set de la tarda quan tres turismes van col·lidir al punt quilomètric 151,3 de la C-12 a Corbins (Segrià) en sentit Balaguer i, com a conseqüència, la conductora d’un dels vehicles va morir. A més, una altra persona va resultar ferida lleu i la van traslladar a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida. També, el mateix dissabte a les 21.05 h es va registrar un altre sinistre mortal, en aquest cas en un camí forestal. Un quad va sortir de la via a la zona del Camí de l’Estela, al punt quilomètric 0,7, a Cistella (Alt Empordà), i va bolcar. El conductor del vehicle va resultar ferit greu i el van traslladar a l’Hospital Josep Trueta de Girona, on posteriorment va morir.

Pel que fa a la mobilitat de retorn d’aquesta tarda de dilluns, s’han registrat diversos trams de retencions cap a l’àrea metropolitana de Barcelona. Entre les 12h i les 20h d’aquest dilluns han retornat a Barcelona i la seva àrea d’influència, 233.803 vehicles, un 76.16% del total de 307.000 previstos fins aquesta mitjanit. Les principals cues s’han produït a l'N-340 amb 13 quilòmetres de cues entre Torredembarra i el Vendrell en sentit nord, a A-2 on s'han produït 8 d’Igualada al Bruc en sentit Barcelona, a la C-58 amb 8 quilòmetres de retencions entre Terrassa i Sant Quirze del Vallès en direcció sud i a la C-55, on hi ha hagut 6 quilòmetres de cues de Manresa a Castellgalí en sentit sud. També, s'han registrat 6 quilòmetres de cues a la C-32 de Gavà a Sant Boi de Llobregat, 5 quilòmetres a la C-17 de Granollers a Parets del Vallès en sentit Barcelona i a l'AP-7 s'han generat 4 quilòmetres de cues a Barberà del Vallès en sentit Tarragona i 7 més a Vilafranca del Penedès en direcció a Barcelona. Diumenge la situació va ser tranquil·la a la majoria de vies. Es van registrar alguns problemes de trànsit a l’N-340, amb 5 quilòmetres de cues a Roda de Berà en sentit Barcelona, a la C-55 amb 3 quilòmetres de retenció a Castellbell i el Vilar en sentit sud, a l’N-II, amb 7k quilòmetres de congestió entre Sant Pol de Mar i Calella en tots dos sentits, i a la C-31, amb 3,5 quilòmetres de cues a Viladecans en sentit sud.Entre les 15h de divendres i les 15h de dissabte van sortir de l’àrea metropolitana de Barcelona un total de 511.000 vehicles, un 0,7% més dels 507.000 previstos. Les retencions més destacades de divendres a la tarda es van concentrar sobretot a l'AP-7, B-30, C-58, B-23, A-2, B-20 i B-10. Quant a dissabte al matí, en general va dominar la fluïdesa a la majoria de vies. No obstant, a l’AP-7 es van registrar 6 quilòmetres de retencions entre Santa Perpètua de Mogoda i Granollers en sentit Girona per un accident que va obligar a tallar un carril. A més, a la mateixa autopista hi va haver uns 4 quilòmetres de cues a la Roca del Vallès en sentit Girona.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.