directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 16:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Bages doble fletxa Dimarts, 22 de maig de 2018 14:04 h

S'obre la porta a 400 joves de la Catalunya Central perquè puguin retornar al sistema educatiu o trobar una feina

En la primera edició del programa 'Noves Oportunitats', que va arrencar fa un parell d'anys, 75 nois i noies van tornar a estudiar, mentre que es van tancar 140 contractes laborals

ACN Sant Salvador de Guardiola.-Ampans, la fundació Intermèdia i el Servei d'Ocupació de Catalunya posaran en marxa a partir del mes de juny a la Catalunya Central el programa 'Noves Oportunitats', amb la idea de treballar per la inserció i formació d'uns 400 joves en risc d'exclusió social de les comarques del Bages, Solsona, Osona, Berguedà i Anoia. La responsable del programa al territori, Ada Colomer, ha explicat que el projecte 'Noves Oportunitats' s'adreça a joves d'entre 16 i 24 anys que no treballen i han abandonat els estudis amb l'objectiu que recuperin les ganes d'aprendre i retornin al sistema educatiu, o bé es formin i trobin una feina. Dels 377 joves que van participar en la darrera edició, que es va iniciar el 2015, 75 van tornar al sistema educatiu i 140 van obtenir un contracte laboral. Colomer ha destacat que els sectors que han inserit més nois i noies són la indústria i l'hostaleria, precisament dos dels àmbits econòmics que més destaquen a la Catalunya Central.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.