directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 14:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 24 de maig de 2018 14:09 h

El PP critica la condemna que li imposa la sentència de Gurtel: “Hi estem radicalment en contra i creiem que és un error”

Maillo acusa Rivera de mentir i aprofitar la sentència “posant en joc l’estabilitat d’Espanya” per atacar Rajoy

ACN Madrid.-El coordinador general del PP, Fernando Martínez Maillo, ha criticat aquest dijous la sentència del cas Gürtel que condemna el PP a pagar 245.000 euros com a responsable civil a títol lucratiu. Segons Maillo, és “un error” amb el què el PP està “radicalment en contra”, perquè “fa una apreciació del fets completament errònia”. Maillo ha destacat que la condemna al PP es limita a l’àmbit “civil” i “afecta fonamentalment a fets de l’any 2003” als ajuntaments de Majadahonda i Pozuelo. Són fets, segons Maillo, que “van passar fa molts anys” i al PP “no se li pot demanar que assumeixi responsabilitats” que en tot cas serien “dels candidats” a aquelles eleccions municipals. La condemna, segons el número tres del PP, es limita a l’obligació de pagar les despeses de “terceres persones” malgrat que els populars “desconeixien” aquests comportaments.

A aquestes mateixes declaracions, Maillo ha acusat el líder de Ciutadans, Albert Rivera, de “mentir” sobre la sentència per atribuir la responsabilitat a Mariano Rajoy en aquest cas. “Crec que entre 2003 i 2018 hi ha una mica de temps, i demano a Rivera, que no sigui mentider” perquè “quan un utilitza arguments espuris i prova d’imputar responsabilitats a un govern que no ha estat condemnat per a res, prova d’aprofitar-se d’una situació posant en joc l‘estabilitat d’Espanya per aconseguir uns vots, com fa a Catalunya habitualment”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.