directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 10:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Divendres, 25 de maig de 2018 15:42 h

L'Ajuntament de Lleida rebutja elaborar un informe sobre els fets que van tenir lloc a la ciutat durant l'1-O

El Ple de la Paeria insta el Govern a "restablir el diàleg i continuar el procés de restauració de la legalitat constitucional i estatutària a Catalunya"

ACN Lleida.-El Ple de l'Ajuntament de Lleida ha tombat una moció presentada conjuntament pel PDeCAT, ERC-Avancem i la Crida-CUP en què les tres formacions instaven la Paeria a recollir testimonis, material gràfic i audiovisual i a redactar un informe per explicar "la veritat" dels fets que es van tenir lloc a Lleida durant la celebració del referèndum de l'1-O. La proposta, promoguda a iniciativa de l'Associació Catalana de Municipis (ACM), ha estat rebutjada pels vots en contra del PSC, Cs, PP i la regidora no adscrita Rosa Mari Salmerón. En canvi, sí ha prosperat la moció del grup popular que insta el Govern a "restablir el diàleg i continuar el procés de restauració de la legalitat constitucional i estatutària a Catalunya". Així mateix, el Ple ha expressat el rebuig de la Paeria a la campanya de "criminalització" i a les acusacions d'adoctrinament que estan patint alguns docents en els darrers mesos arran de debat a les aules sobre els fets de l'1-O.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.