directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 07:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 27 de maig de 2018 12:22 h

Quim Torra inaugurarà la XXXIV Reunió del Cercle d'Economia a Sitges

Rajoy serà l'encarregat de tancar dos dies després una trobada del món empresarial que també comptarà amb Sánchez, Iglesias, Rivera i Timmermans

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat, Quim Torra, assistirà finalment a la XXXIV Reunió del Cercle d'Economia a Sitges, que se celebrarà del 31 de maig al 2 de juny sota el lema 'Temps disruptius, nous lideratges'. Segons han confirmat a l'ACN fonts de l'executiu català, Torra serà l'encarregat de donar el tret de sortida a les Jornades en la sessió inaugural prevista a les 16.00 hores del dijous 31 de maig, acompanyat del president del Cercle d'Economia, Juan José Brugera. Inicialment, el programa d'aquesta XXXIV Reunió no incloïa cap representant de la Generalitat, tot i que s'estava a l'espera de tancar aquesta sessió inaugural i és tradició que el president català inauguri la trobada del fòrum empresarial (Carles Puigdemont va ser l'últim en fer-ho el 25 de maig del 2017). La XXXIV Reunió del Cercle d'Economia a Sitges tindrà una nodrida presència política amb la participació de Pedro Sànchez, Pablo Iglesias, Albert Rivera, el vicepresident de la CE Frans Timmermans i una cloenda el dissabte 2 de juny a càrrec del president espanyol, Mariano Rajoy.

Sota el lema 'Temps disruptius, nous lideratges', el Cercle abordarà temes relacionats amb la tecnologia, el capitalisme, la política i la geografia, "que actuen com a forces naturals disruptives". "Aquests temps disruptius comporten amenaces però també oportunitats, tant per construir una empresa més compromesa amb els nous valors socials i de sostenibilitat ambiental com per aplicar una nova política més inclusiva", destaca el programa. Altres participacions confirmades a l'esdeveniment són la del ministre d'Economia, Indústria i Competitivitat del govern espanyol, Román Escolano, o la de presidents d'empreses destacades del panorama estatal com Luca de Meo (Seat), Fernando Abril-Martorell (Indra) o Marc Puig (Puig). També hi serà la directora general de La Farga, Inka Guixà; la CEO i directora general de Penguin Random House Grupo Editorial, Núria Cabutí, o la presidenta de Basi Group, Núria Basi.La participació de personalitats destacades del món de la política inclourà també noms com el d'Inés Arrimadas (Cs), Pere Aragonès (ERC), Xavier Domènech (ECP), Xavier García Albiol (PP), Miquel Iceta (PSC) o Marta Pascal (PDeCAT).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.