directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 04:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 29 de maig de 2018 11:29 h

L'Ibex 35 cau un 2,5% i la prima de risc es dispara a dos dies de la moció de censura a Rajoy

La banca encapçala les pèrdues del selectiu espanyol i destaca la caiguda del Sabadell (-5,47%) i del Santander (-5,46%)

ACN Barcelona.-L'Ibex 35 cau un 2,5% aquest dimarts a mig matí i té tots els valors en vermell. Els mercats castiguen sobretot la banca. Destaquen les pèrdues del Banc Sabadell (-5,47%) i Banc Santander (-5,46%), CaixaBank (-3,18%) i el BBVA (-3,16%). Els analistes apunten com a causa a la inestabilitat política a Espanya -on el president del govern, Mariano Rajoy, s'enfrontarà a una moció de censura dijous i divendres-. També la prima de risc –el diferencial entre el bo alemany a 10 anys i el seu homòleg espanyol- s'ha disparat i aquest dimarts se situa en els 128 punts, el doble dels registres de fa un mes. Ahir dilluns la prima de ris espanyola va tancar en els 118 punts i divendres, en 92 punts. Per la seva part, la inestabilitat política a Itàlia també ha fet augmentar la prima de risc d'aquest país i aquest dimarts arriba als 252 punts. La borsa de Milà cau un 2%.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.