directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 04:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 29 de maig de 2018 14:55 h

JxCat diu al PSOE que la moció de censura contra Rajoy l'havia de fer l'endemà de l'1-O

Geis reitera que el grup només donarà suport a Sánchez si retira els insults contra Torra, reconeix que hi ha "presos polítics", respecta el mandat del 21-D i deixa "d'avançar per la dreta" al PP

ACN Barcelona.-La portaveu adjunt de JxCat Gemma Geis ha traslladat al PSOE que la moció de censura contra el president espanyol, Mariano Rajoy, l'havia d'haver fet l'endemà de l'1-O, i no ara. En una roda de premsa al Parlament aquest dimarts al migdia, Geis ha dit que els socialistes espanyols havien d'haver intentat fer fora el PP de la Moncloa després de les "pallisses" de la policia als col·legis electorals pel referèndum de l'octubre. Així mateix, la diputada independentista ha reiterat que JxCat només donarà suport a la proposta de Pedro Sánchez -tot i no tenir representació al Congrés- si retira els insults contra el president del Govern, Quim Torra, reconeix que hi ha "presos polítics", respecta el mandat del 21-D i deixa "d'avançar per la dreta" al PP. Finalment, Geis ha assegurat que JxCat respectarà la decisió del PDeCAT sobre el seu vot a la moció de censura.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.