directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 23:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 31 de maig de 2018 18:35 h

Torra: "Tan de bo en aquests dies que Espanya és en una crisi profunda, trobin una sortida que els faci més lliures"

El president de la Generalitat diu que vol "la mateixa llibertat" per a Catalunya que per a Espanya

ACN Sitges.-"Tan de bo en aquests dies que Espanya es troba en una crisi profunda, trobin una sortida que els faci més lliures". Amb aquestes paraules s'ha referit el president de la Generalitat, Quim Torra, a la moció de censura que s'està vivint al Congrés dels Diputats aquest dijous. Torra, que ha pronunciat el discurs inaugural de la XXXIV Reunió del Cercle d'Economia, ha dit que desitja per a l'estat espanyol "la mateixa llibertat" que vol per a Catalunya i ha assenyalat que l'1 d'octubre i el 21 de desembre els catalans van donar un "mandat democràtic" que indica que Catalunya "vol una nova relació" amb Espanya, "de tu a tu". Amb tot, Torra ha lamentat que "incomprensiblement" l'Estat espanyol ha actuat de manera que ha "ofegat" el "dinamisme" de Catalunya.

Precisament, les jornades del Cercle d'Economia han estat marcades per l'absència del ministre d'Economia Román Escolano, el líder del PSOE, Pedro Sánchez; el president de Cs, Albert Rivera, i el líder de Podem, Pablo Iglesias. Han cancel•lat la seva participació a les jornades per poder assistir al debat de la moció de censura.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.