directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 21:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 1 de juny de 2018 17:59 h

L'euríbor tanca el maig al -0,188% i acumula 28 mesos en negatiu

En els darrer any l'índex ha registrat un descens de 0,061 punts

ACN Barcelona.-L'euríbor, el principal índex de referència dels préstecs hipotecaris, ha tancat el mes de maig al -0,188%, per sobre del registrat a l'abril, que va ser del -0,190%, segons ha informat aquest divendres el Banc d'Espanya. D'aquesta manera, l'euríbor acumula 28 mesos consecutius en negatiu, concretament des del febrer del 2016. Prenent com a referència els últims 12 mesos, l'índex ha registrat un descens de 0,061 punts. Les dades corresponents al mes de maig també indiquen un ascens fins al -0,188 % del míbor, el tipus interbancari a un any que servia de referència oficial del mercat hipotecari per a les operacions realitzades amb anterioritat a l'1 de gener de 2000.

Aquests índexs de referència per al mercat hipotecari són vàlids a partir de la seva publicació en el BOE, fet que normalment es produeix uns dies després de la seva difusió pel Banc d'Espanya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.