directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 20:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 1 de juny de 2018 20:48 h

PIMEC demana a Sánchez "capacitat de diàleg i estabilitat"

La patronal considera el nou escenari polític "una gran oportunitat" per desencallar el conflicte entre Catalunya i Espanya

ACN Barcelona.-La patronal de la petita i mitjana empresa de Catalunya, PIMEC, ha demanat al nou president del govern espanyol, Pedro Sánchez, que tingui "capacitat de diàleg i estabilitat" per solucionar conflictes com el que enfronta Catalunya i Espanya. L'entitat considera, en aquest sentit, que el nou escenari polític és "una gran oportunitat" per desencallar la situació. PIMEC veu prioritari acordar un nou sistema de finançament per a Catalunya i potenciar les inversions en infraestructures, com el Corredor Mediterrani o la millora del sistema de Rodalies, ja que "sempre reverteixen en millores competitives i són un atractiu per a les inversions".

Finalment, la patronal es posa a disposició del nou president per "col·laborar i avançar" en les mesures que ajudin a millorar la competitivitat de les pimes i els autònoms de Catalunya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.