directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 21:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 1 de juny de 2018 21:49 h

Torra celebra la caiguda de Rajoy però avisa que el PSOE és "còmplice de la repressió" i demana a Sánchez que s'arrisqui

"Ens volien escapçats i resulta que els escapçats són ells", etziba el president de la Generalitat al PP

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha celebrat la caiguda del govern de Mariano Rajoy i que hagi estat precisament el dia que feia 8 mesos de l'1 d'octubre. Torra també ha retret que el PP "ens volien escapçats i resulta que els escapçats són ells. De tota manera, el President ha avisat que el PSOE també ha estat còmplice de la repressió i involució democràtica" que ha viscut Catalunya i per això ha avisat que tan el seu govern, com els diputats del PDeCAT al Congrés seran "molt exigents" amb la gestió que fa el nou president espanyol. Per aquest motiu, Torra ha demanat una reunió amb Pedro Sànchez per debatre sobre la situació que viu Catalunya i li ha demanat que "faci passos i prengui riscos".

Torra ha fet aquestes declaracions en una breu intervenció durant el Consell Nacional extraordinari que ha celebrat el PDeCAT aquest divendres al vespre a la Universitat Pompeu Fabra. El president de la Generalitat també ha promès que la presa de possessió dels consellers, prevista per a aquest dissabte, tindrà un "homenatge als nostres presos polítics". A més, el líder del govern català ha afirmat que l'objectiu segueix essent "la restitució del president Carles Puigdemont i del seu govern".Torra ha arribat al Consell Nacional amb una gran expectació per tots els assistents que han volgut saludar-lo i l'han aplaudit. De fet, abans de seure a la seva cadira, el públic ha cantat president, amb una enorme sorpresa per part del mateix Torra, que no preveia tan bona rebuda.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.