directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 11:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dilluns, 4 de juny de 2018 13:44 h

Dos detinguts a l'Hospitalet de Llobregat per traficar amb drogues a través de la finestra d'un domicili

En algunes ocasions, els compradors eren menors

ACN L'Hospitalet de Llobregat.-Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 31 de maig un home i una dona de nacionalitat espanyola i marroquina, de 37 i 45 anys, per vendre marihuana, haixix i cocaïna a través de la finestra de la cuina del domicili d'un d'ells. La investigació es va iniciar a mitjans de mes quan la Guàrdia Urbana va rebre l'avís que s'estaria traficant amb droga en un habitatge de la Plaça dels Blocs de la Florida i que alguns dels compradors eren menors d'edat. Després d'establir un dispositiu de vigilància, els agents van poder confirmar els fets i presenciar la compravenda a dues noies menors de 18 anys, que van ser conduïdes a dependències policials i lliurades als seus pares.

Finalment el 31 de maig, efectius d’ambdós cossos policials van dur a terme un operatiu policial, que va concloure a primera hora del matí amb una entrada i registre a l’habitatge de la investigada a la Plaça dels Blocs de la Florida. Els agents van comissar gairebé 2.000 euros en efectiu, documentació i marihuana oculta a l’interior del congelador. Hores després, els investigadors van poder detenir el segon investigat, el qual es trobava en poder d’una suma important de diners en efectiu.Els detinguts van passar a disposició judicial i el Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de l’Hospitalet de Llobregat va decretar la seva llibertat amb càrrecs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.