directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 17:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Dilluns, 4 de juny de 2018 16:53 h

Cinc denunciats per abocaments il·legals de residus en dipòsits incontrolats de Tarragona

Els Mossos enxampen quatre homes i una dona dipositant runa i màquines recreatives en abocadors il·legals del barri de la Floresta i el polígon comercial les Gavarres

ACN Tarragona.-Els Mossos d'Esquadra han denunciat cinc persones per abocaments il·legals en dipòsits irregulars situats a la part posterior del barri de la Floresta i el polígon comercial les Gavarres de Tarragona. Agents de la Unitat Regional de Medi Ambient van establir un dispositiu el passat mes de març després que s'hagués detectat una gran quantitat de residus acumulats en aquests espais. Entre aquests, per exemple, s'ha trobat, fins i tot, un patinet de platja. A més d'intentar identificar els infractors, els Mossos van suggerir a l'Ajuntament la possibilitat de limitar l'accés a la zona. Finalment, durant els mesos de vigilància, amb patrullatge i agents de paisà sobre el terreny, van enxampar tres persones que hi efectuaven abocaments de runa i dues més que hi llençaven màquines recreatives. En tots els casos, els agents van aixecar acta l'han tramitat a l'Ajuntament, per a possibles sancions, en el cas dels residus sòlids urbans. Si són perillosos, es tramitaria davant l'Agència Catalana de Residus.

Els denunciats són quatre homes i una dona, d'entre 25 i 57 anys, veïns de Salou, Reus, Almeria, Igualada i Tarragona. Segons els Mossos, el dispositiu continua encara obert i es fan gestions per esbrinar la procedència dels residus.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.