directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 09:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 5 de juny de 2018 15:22 h

Errejón: "Rajoy se'n va perquè no ha guanyat el pols a la ciutadania espanyola"

El portaveu de Podem considera que el líder del PP ha estat el president "del bloqueig, de les retallades i de la supèrbia"

ACN Madrid.-El portaveu de Podem al Congrés, Íñigo Errejón, s'ha congratulat amb l'anunci de la marxa de Rajoy i ha afirmat que "se'n va perquè no ha guanyat el pols a la ciutadania espanyola". "Quan va revalidar com a president va dir que ens havíem de resignar i que no aconseguiríem res millor que ell a la Moncloa", ha recordat Errejón. "Aquest pols l'ha perdut i la societat espanyola ha demostrat que sí es podia aspirar a alguna cosa diferent", ha continuat el dirigent de Podem, que emmarca aquesta dimissió en "l'onada del canvi que va començar el 15-M". "Primer va ser Aguirre, fa un mes Cifuentes i ara li diem adeu a Rajoy. Ara toca construir", ha afirmat en paral·lel amb un tuit el mateix Errejón, que ha batejat el líder del PP com "el president del bloqueig, de les retallades i de la supèrbia". "Que l'haguem deixat enrere és una immensa oportunitat per al futur dels espanyols", ha finalitzat amb aquesta reflexió el portaveu de Podem al Congrés.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.