directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 14:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 6 de juny de 2018 14:55 h

Comerciants i restauradors de Barcelona reclamen a Colau un pacte de ciutat per combatre el 'top manta'

Les botigues quantifiquen en un 80% les pèrdues per la presència de venda ambulant il·legal en les zones més turístiques

ACN Barcelona.-28 entitats veïnals, comercials i restauradors de Barcelona han signat aquest dimecres un requeriment formal per demanar al govern de la ciutat que actuï amb urgència davant del creixement del 'top manta' a la capital catalana. Consideren que cal crear un pacte de ciutat amb urgència en què hi hagi representació de tots els partits polítics. El president de la Plataforma d'Afectats pel 'top manta', Fermín Villar, ha exigit que "al matí hi hagi presència policial als punts calents" on hi sol haver venedors il·legals perquè no s'hi puguin posar i busquin una altra manera de dignificar la seva vida a Barcelona. Villar també ha explicar que les afectacions als locals van des d'un 30% en zones menys transitades "fins a un 80%" en zones turístiques. A més, ha matisat que hi ha establiments "que es troben aïllats de l'arribada de clientela" perquè "queden envoltats de venedors il·legals".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.