directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 13:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 6 de juny de 2018 23:02 h

La UB i la UAB, entre les millors 200 universitats del món segons el rànquing de TopUniversities

La primera de l'Estat és la Universitat Autònoma de Madrid, que apareix al lloc 159

ACN Barcelona.-La Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) apareixen entre les millors 200 universitats del món segons el rànquing que publica anualment l'entitat TopUniversities. En concret, la UB ocupa el lloc 166, i la UAB el 193. Als quatre primers llocs del rànquing hi ha universitats nord-americanes (el MIT, la Universitat d'Stanford, Harvard i l'Institut Tecnològic de Califòrnia). Als dos següents n'hi ha dues d'angleses (Oxford i Cambridge). Pel que fa a les estatals, la primera que hi apareix és la Universitat Autònoma de Madrid (UAM), que ocupa el lloc 159. La UB i la UAB són la segona i la tercera. Pel darrere, la Universitat Complutense de Madrid, al lloc 206, la Universitat de Navarra, al 242, o la Universitat Carles III, al 253.

Altres universitats que apareixen al rànquing són la Universitat Politècnica de Catalunya, al lloc 275; la Universitat Pompeu Fabra, al 298; la Universitat Politècnica de València, al 310; la Universitat de Saragossa, al 412; la Universitat Politècnica de Madrid, al 470; la Universitat d'Alcalà, al 481; la Universitat de Granada, al 495, i la Universitat Ramon Llull, que apareix a la franja de la 541 a la 550.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.