directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 11:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 7 de juny de 2018 14:58 h

Els consellers del primer decret de Torra es querellaran també contra Rajoy i Santamaría

Artadi anuncia que es personaran personalment en el mateix procediment que el president va iniciar per la negativa a publicar els nomenaments

ACN Barcelona.-La portaveu del Govern i consellera de la Presidència, Elsa Artadi, ha anunciat que el president de la Generalitat, Quim Torra, no estarà sol en la seva croada legal contra el govern espanyol per la no publicació del seu primer decret de nomenament de consellers. Així, tots els que figuraven en aquell primer Govern es querellaran també contra l’aleshores president, Mariano Rajoy, i la seva vicepresidenta, Soraya Sáenz de Santamaría, personant-se en el procediment legal. Igual que va passar amb Torra, ells també ho faran a títol personal. El tràmit es concretarà “en els propers dies”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.