directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 05:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 7 de juny de 2018 19:03 h

Banc Sabadell xifra en 80 milions d'euros el cost de les incidències tecnològiques a TSB

El conseller delegat del banc anglès va renunciar al bonus de dos milions d'euros a causa de la polèmica

ACN Barcelona.-Banc Sabadell ha xifrat en uns 70 milions de lliures esterlines (uns 80 milions d'euros) el cost de les incidències relacionades amb la migració de la plataforma tecnològica del banc anglès TSB l'abril passat, segons ha informat l'entitat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). L'import inclou els costos derivats de la supressió temporal de les comissions per descobert, la compensació en els supòsits de frau que s'han produït en el marc de la migració i l'augment de recursos necessaris per solucionar el problema.

A finals d'abril, la filial britànica del Banc Sabadell, TSB, demanava disculpes pels problemes informàtics que durant dos dies havia causat la integració tecnològica de l'entitat britànica a la plataforma del Sabadell. La polèmica va obligar el banc català a anunciar compensacions econòmiques per als perjudicats "directes" arran de la dificultat d'accés als seus comptes. A banda, el conseller delegat del banc anglès va renunciar al bonus de dos milions d'euros que havia pactat amb el Sabadell per tirar endavant la integració informàtica de les dues entitats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.