directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 07:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 11 de juny de 2018 13:52 h

Artadi creu que Borrell fa declaracions “allunyades de la realitat” perquè “no passa prou temps a Catalunya”

La portaveu del Govern rebutja que hi hagi risc d’enfrontament civil i demana al ministre que “matisi afirmacions que no deixen de ser mentida”

ACN Barcelona.-La portaveu del Govern, Elsa Artadi, s’ha mostrat aquest dilluns “sorpresa” per les declaracions del ministre d’Exteriors, Josep Borrell, alertant del risc d’enfrontament civil a Catalunya fruit del clima polític actual. Preguntada en roda de premsa, Artadi ha considerat que el plantejament de Borrell està “allunyat de la realitat”. “No sé si és perquè no passa prou temps a Catalunya o perquè hi ha la voluntat del govern espanyol de donar una imatge que no s’adiu a la realitat”, ha sentenciat, tot demanant a Borrell que “comenci a matisar unes afirmacions que no deixen de ser mentida”.

D’altra banda, preguntada també per la necessitat i viabilitat que va manifestar la ministra de Política Territorial, Meritxell Batet, que hi ha per reformar la Constitució espanyola, Artadi s’ha mostrat escèptica. “És una proposta peculiar perquè no hi ha una proposta en sí. No sabem què implicaria la reforma, quin és el calendari, els terminis, o els objectius. Estem expectants a veure què vol dir la reforma”, ha dit, tot afegint que no sap “si seria un ‘cafè per a tothom’ o si pretén obrir possibilitats que diuen ara que estan tancades”. “Volem veure la concreció”, han afegit per poder valorar la proposta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.