directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 07:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 11 de juny de 2018 13:58 h

Un 16% dels habitatges turístics de la ciutat de Tarragona són il·legals

Segons un estudi, la situació no és “alarmant” perquè no comporta grans problemes de convivència ni expulsa el veïnat dels barris

ACN Tarragona.-Tarragona compta amb 1.011 habitatges d’ús turístic repartits per tot el municipi, tot i que la major concentració es produeix a Llevant, l’Eixample Centre i la Part Alta. En aquest barri, al nucli antic, és precisament on hi ha més concentració d’habitatges turístics: 5,44 per cada 100 habitants. També és la zona on n’hi ha més sense llicència: vint pisos, que representen un 9% del total, són il·legals. En general, un 73% dels pisos es consideren legals; un 15,6% irregulars i, la resta, al·legals. És el que es desprèn de l’estudi impulsat pel Patronat Municipal de Turisme i que s’ha elaborat amb la Fundació URV, el Parc Científic i Tecnològic de Turisme de Catalunya i el GRATET, fet amb dades dels primers mesos del 2018. Segons l’estudi, la situació no és “alarmant” perquè, per ara, no comporta grans problemes de convivència ni expulsa el veïnat dels barris per preus massa elevats, com passa a Barcelona. La regidora de Turisme, Inma Rodríguez, ha apuntat que l’estudi permetrà anticipar-se en la gestió de problemes que puguin sorgir.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.