directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 23:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 11 de juny de 2018 14:55 h

ERC nega "l'enfrontament civil" que denuncia Borrell: "Li hem de recordar que no és ministre de propaganda"

Vilalta recomana al flamant ministre d'Exteriors que millor treballi per refer "la reputació" d'Espanya després de l'1-O

ACN Barcelona.-La portaveu d'ERC, Marta Vilalta, ha negat aquest dilluns les afirmacions del flamant ministre d'Exteriors, Josep Borrell, que ahir va advertir que Catalunya està a la vora "d'un enfrontament civil". "Aquestes declaracions de Borrell a més de ser mentida -com és obvi i conegut per tothom- són totalment irresponsables", ha assenyalat Vilalta. "Hauríem de recordar-li que no està participant en cap acte de Societat Civil Catalana i que no és ministre de propaganda, sinó d'Afers Exteriors", ha etzibat la portaveu d'ERC. "Al nostre país no hi ha fractura ni divisió i, per tant, recomanem a Borrell que millor treballi per refer la reputació d'Espanya després de l'1-O", ha assegurat Vilalta. "Una reputació en franca decadència amb actuacions com pegar persones innocents que anaven a votar en un col·legi electoral o empresonar dirigents polítics catalans per la seva ideologia", ha sentenciat la portaveu republicana.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.