directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 03:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Dimecres, 13 de juny de 2018 13:47 h

Preocupació entre els alcaldes després que Salut reestructuri els horaris de cinc dispensaris locals de l'Alt Empordà

Els usuaris critiquen que s'ha reduït l'atenció sanitària i el Departament defensa que la mesura vol millorar l'eficiència

ACN Bàscara.-El Departament de Salut ha reestructurat els horaris de visites als dispensaris locals de Camallera, Sant Miquel de Fluvià, Garrigàs, Pontós i Palau de Santa Eulàlia, municipis que depenen de l'Àrea Bàsica de Salut (ABS) de Bàscara (Alt Empordà). Això ha comportat que el consultoris concentrin les visites en menys dies a la setmana però en una franja horària més llarga. Segons la directora d'atenció primària de l'Institut Català de la Salut (ICS) a comarques gironines, Sara Rodríguez, això permet guanyar "temps per a l'assistència" ja que s'intenta "que els professionals es desplacin el menys possible en la jornada laboral" entre poble i poble. Els veïns dels municipis però creuen que això es deu a una reducció de l'atenció sanitària i els alcaldes han coincidit amb el Departament de Salut en què hi ha una falta de metges a tot Catalunya i això podria afectar en un futur la cobertura sanitària local.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.