directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 23:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 17 de juny de 2018 17:13 h

El PP vol que Sánchez deixi clar a Torra els "límits" on el govern espanyol no està disposat a arribar

Levy creu que la Moncloa no hauria de parlar amb el president de la Generalitat sinó amb els catalans que respecten la llei

ACN Barcelona.-La vicesecretària d'Estudis i Programes del PP, Andrea Levy, ha demanat al president espanyol, Pedro Sánchez, que deixi clar al cap del Govern, Quim Torra, els "límits" on l'executiu estatal no està disposat a arribar, en la reunió que s'espera entre els dos. En un contacte amb la premsa des de Salamanca aquest diumenge al migdia, Levy ha opinat que Sánchez hauria de dir-li a Torra que no pot obrir les "pseudoambaixades independentistes" per anar "en contra" dels interessos d'Espanya. A més, Levy ha afegit que el govern del PSOE no hauria de parlar amb el president del Govern, sinó amb el conjunt de la societat catalana que rebutja la "crispació" i respecta la llei. "No entenem que Sánchez obri les portes de la Moncloa als qui estan en contra del pacte de convivència constitucional, com són Pablo Iglesias i els independentistes", ha conclòs Levy, en referència al líder de Podem i el president del Govern.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.