directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 18 de juny de 2018 16:57 h

Picabaralla entre Merkel i el seu ministre de l'Interior per la política migratòria

Horst Seehofer vol que el país expulsi a la frontera els immigrants que s'han registrat o han demanat asil en altres estats de la Unió Europea

ACN Brussel·les.-El ministre de l'Interior alemany, Horts Seehofer, vol expulsar a la frontera d’Alemanya els immigrants que s'hagin registrat o hagin demanat asil prèviament en altres estats membres de la Unió Europea. El pla de Seehofer, que també és líder de la CSU de Baviera, ha topat però amb l’oposició de la cancellera Angela Merkel. Mentre que Seehofer ha afirmat aquest dilluns que està "preparat" per expulsar-los a la frontera mateix, Merkel és partidària d’una resposta europea a la crisi dels refugiats. Després de la picabaralla entre la cancellera i el seu ministre per quina ha de ser la política migratòria d’Alemanya, el darrer ha donat un "ultimàtum" a Merkel perquè assoleixi un acord amb els seus homòlegs europeus sobre la política d’asil i migració a finals de la setmana vinent. Els propers 28 i 29 de juny la cancellera es reunirà a Brussel·les amb la resta de caps d'estat o de govern dels estats de la UE, amb qui espera assolir una resposta europea a la crisi migratòria. Segons recull l'agència Reuters, el ministre de l'Interior ha desitjat a Merkel "molta sort" de cara a la cimera. Si els líders europeus marxen de la capital belga sense una estratègia, la implementació del pla de Seehofer podria ser imminent, ja que Merkel tindrà més difícil oposar-s'hi.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.