directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 19 de juny de 2018 15:09 h

El Govern veu en la "bona direcció" que Sánchez vulgui reactivar la comissió bilateral

Artadi nega que hi hagi una dilació de la reunió entre presidents pel seu contingut i ho atribueix a qüestions d'agenda i a "l'aterratge" del govern espanyol

ACN Barcelona.-El Govern veu en la "bona direcció" que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, vulgui reactivar la comissió bilateral Estat-Generalitat tal com va expressar aquest dilluns en una entrevista a TVE. La consellera de la presidència i portaveu del Govern ha confirmat que els dos equips s'han emplaçat a fixar la reunió per a principis de juliol i ha negat que hi hagi dilació pel contingut de la trobada. De fet, ha recordat que el president de la Generalitat, Quim Torra, serà bona part de la setmana que ve a Washington, un fet que ha dificultat que la trobada es pugui celebrar en els propers dies. D'altra banda, també ha explicat que Torra i el líder de Podem, Pablo Iglesias, s'han posat en contacte i han expressat la voluntat per les dues bandes de fer una reunió "com més aviat millor".

Respecte a la voluntat de Sánchez de reactivar la comissió bilateral, Artadi li ha donat la benvinguda si forma part d'un diàleg. "Primer hem de parlar del marc on ens movem pel que fa a la relació amb l'Estat. Qualsevol reunió bilateral és el que hem està reclamant sempre. Està en la bona direcció en un principi", ha afegit.La portaveu del Govern atribueix que encara no s'hagi produït la trobada entre presidents a una qüestió d'agenda i a "l'aterratge" del nou govern espanyol i ha negat que la data depengui del contingut de la reunió. Tot i així, sí que ha assenyalat que el govern de Sánchez ha expressat en declaracions polítiques que està més interessat en abordar temes sectorials en la trobada entre presidents. "Veurem finalment com acaba", ha conclòs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.