directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:29 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 19 de juny de 2018 16:36 h

Cleries exigeix al rei Felip VI que demani disculpes pel seu discurs del 3-O

El senador del PdCAT reclama una reunió urgent entre Pedro Sànchez i Torra i que la relació entre Catalunya i l'Estat sigui bilateral

ACN Madrid.-El senador del PDeCAT Josep Lluís Cleries, ha reclamat al rei Felip VI demani disculpes pel seu discurs el 3-O aprofitant la visita de divendres a Tarragona amb motiu de la inauguració dels Jocs del Mediterrani. "És bo que demani disculpes i rectifiqui. Aquesta situació és molt important per reconduir la situació a Catalunya", ha comentat Cleries en declaracions als mitjans. Així mateix, el senador ha exigit que la reunió entre el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i el president de la Generalitat, Quim Torra, es produeixi "amb urgència" i que la relació entre Catalunya i l'Estat sigui bilateral. "És l'única forma d'abordar la situació que hi ha a Catalunya", ha indicat Cleries, i "sense límits i sense condicions perquè és l'única forma d'abordat els problemes i trobar solucions", ha insistit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.