directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 17:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Ebre doble fletxa Dijous, 21 de juny de 2018 18:55 h

Els Mossos detenen un home a Tortosa per reobrir una falsa associació cannàbica al barri de Ferreries

Un operatiu al febrer ja va acabar amb sis detinguts i el tancament del local on es venia i es consumia marihuana

ACN Tortosa.-Els Mossos d'Esquadra han detingut, aquest dimecres, una home de 23 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Tortosa, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues. A principis d'any, el Mossos i la Policia Local de Tortosa van obrir una investigació, en ser informats que en un local de Ferreries, al carrer Ramon Llull, s'hi estava venent i consumint marihuana, sota la falsa aparença d’una associació cannàbica. En aquell moment, al mes de febrer, es van detenir 6 persones per tràfic de drogues i es va precintar el local. La policia ha tingut coneixement que al mateix establiment s'hi tornava a dur a terme la mateixa activitat. Després de vigilar el local i les persones que hi accedien, aquest dijous hi van entrar i van intervenir 3 quilos de marihuana en cabdells, 34 cigarretes preparades, 2 peces d'haixix, 2 bàscules de precisió i 250 euros en efectiu. Es va detenir l'acusat i es va tornar a precintar el local.

El noi va quedar en llibertat després de declarar en dependències judicials i a disposició de ser citat pel jutge. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.