directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 15:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 27 de juny de 2018 11:46 h

Munté anuncia que deixa la presidència del PDeCAT per centrar-se "exclusivament" en Barcelona

L'anunci de la seva decisió arriba poques setmanes abans de l'assemblea ordinària que celebrarà el partit el 21 i 22 de juliol

ACN Barcelona.-Neus Munté ha anunciat aquest dimecres en declaracions a Catalunya Ràdio que deixarà la presidència del PDeCAT. Creu que l'assemblea ordinària del pròxim 21 i 22 de juliol és un "bon moment" per deixar el càrrec tenint en compte que es produirà una reestructuració de la formació. De fet, Munté ha explicat que va decidir deixar el càrrec quan va optar per les primàries del PDeCAt de Barcelona perquè tenia clar que si guanyava s'hauria de centrar "prioritàriament i exclusivament" amb la capital catalana. L'objectiu de Munté és contribuir a una llista unitària sobiranista i ha afegit que és la "fórmula gairebé matemàtica" per liderar Barcelona.

Munté creu que l'assemblea ordinària del pròxim 21 i 22 de juliol és un "bon moment" per deixar la presidència del PDeCAT tenint en compte que s'ha de reestructurar la formació. "Jo he fet una aposta per Barcelona, sóc candidata del PDeCAT i vull contribuir a una llista molt potent i àmplia", ha defensat. De fet, segons ha explicat Munté, va ser escollida primer vicepresidenta de la formació formant tàndem amb Artur Mas com a president, i ha recordat que quan Mas va deixar el càrrec ella va assumir "en funcions" la presidència. Munté ha explicat que va decidir deixar la presidència del partit quan va optar per les primàries perquè tenia clar que si les guanyava s'hauria de centrar "prioritàriament i exclusivament" amb Barcelona. Munté ha apostat per una candidatura unitària del món sobiranista a Barcelona com a "fórmula gairebé matemàtica per aconseguir liderar la capital catalana". "Jo hi vull treballar. M'agradaria que fos possible una llista unitària dels que compartim la mateixa visió de Barcelona", ha defensar per després afegir que una candidatura conjunta amb ERC seria "el més intel·ligent".La decisió de deixar la presidència no vol dir, segons Munté, que ara es "desentengui" del partit i ha defensat que es pot empènyer des de moltes posicions, i no necessàriament des de l'organigrama del partit.Segons Munté, el PDeCAT no ha de desaparèixer ni ha de renunciar als plantejaments i a la seva trajectòria. I ha apostat per intentar que en l'assemblea ordinària es tanquin les discrepàncies de fons tot i que ha desdramatitzat que dins del partit hi hagi corrents o famílies.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.