directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 16:07 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 27 de juny de 2018 12:16 h

Sánchez emplaça el PP a “mirar-se al mirall, aprendre dels seus errors i fer autocrítica” sobre la seva gestió a Catalunya

El president espanyol diu que els populars “no tenen discurs per a Catalunya” i els demana “suport” al seu govern per “resoldre aquesta qüestió”

ACN Madrid.-El líder del PSOE, Pedro Sánchez, ha assegurat aquest dimecres que el PP “no té discurs per a Catalunya” i ha emplaçat els populars a “mirar-se al mirall, aprendre dels seus errors, fer autocrítica i ser lleials amb l’Estat”. “Han estat sobrepassats pel seu propi fracàs en matèria territorial i els demano sentit d’Estat, responsabilitat, suport al govern per resoldre la qüestió”, ha dit Sánchez, que ha insistit que el PP ha de “recuperar la brúixola” i no anar allà on se sent “còmode”, que és –ha dit- “tornar al conflicte territorial, al retret i a acusar aquest govern a trencar el país”. Segons Sánchez, el PP ha de liderar “l’oposició, però no la crispació” i donar “suport” al seu govern per “resoldre” la qüestió a Catalunya. Segons Sánchez, la demostració del fet que el PP no té discurs sobre Catalunya es troba en el fet que entre els seus candidats a liderar el PP hi ha una persona que defensa la reforma constitucional per resoldre la qüestió catalana (Margallo), a la gestora de l’Operació Diàleg (Sáenz de Santamaría) i una candidata que diu que caldria haver aplicar el 155 molt abans (Cospedal).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.