directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 15:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 27 de juny de 2018 15:27 h

El grup immobiliari belga Equilis estudia invertir 200 MEUR en dos nous centres comercials a Catalunya

La companyia obrirà a la tardor el Finestrelles Shopping Centre d'Esplugues de Llobregat on ha invertit 120 MEUR i que donarà feina a més de 500 persones

ACN Esplugues de Llobregat.-El grup immobiliari belga Equilis, que a finals de novembre preveu obrir al públic el Finestrelles Shopping Centre d'Esplugues de Llobregat, on ha invertit 120 MEUR, estudia impulsar nous projectes a Catalunya. Víctor Gómez, conseller delegat d'Equilis a l'estat espanyol, ha anunciat aquest dimecres que el grup preveu construir dos nous centres comercials amb una inversió aproximada d'uns 200 MEUR. A l'espera que es confirmin els dos projectes, Gómez ha avançat que un d'ells tindrà la mida i les característiques del d'Esplugues de Llobregat, d'uns 40.000 metres quadrats, i que l'altre serà una mica més petit. Sobre el Finestrelles Shopping Centre, que després de més de 20 mesos d'obres encara la recta final per obrir portes, Gómez ha destacat que es posarà en marxa amb gairebé el 100% de la seva superfície llogada i que donarà feina a unes 550 persones inicialment. La superfície comercial s'estrenarà amb una seixantena de marques de moda –entre elles Zara, H&M o Decathlon-, un gimnàs, un hipermercat Alcampo i una àmplia oferta en restauració. L'objectiu es rebre uns 8 milions de visitants el primer any.

El Finestrelles Shopping Centre, ubicat al barri de Can Vidalet d'Esplugues de Llobregat, a tocar de la Ronda de Dalt, tindrà una superfície de gairebé 40.000 metres quadrats repartits en 110 locals comercials repartits en tres plantes. El complex també disposarà de 1.250 places d'aparcament distribuïdes en dues plantes. Durant la seva presentació, Víctor Gómez ha destacat que el nou centre comercial aporta un fet diferencial que és "la proximitat" ja que en un radi de 20 minuts té una vintena de municipis amb una demanda potencial que supera els 2,5 milions de persones. A més, ha destacat que serà un dels centres comercials de l'àrea metropolitana de Barcelona amb una oferta comercial i gastronòmica més important i variada.Per facilitar-ne l'accés i la sortidai evitar col·lapses circulatoris, el Finestrelles Shopping Centre disposarà de dos túnels subterranis per arribar-hi. Un d'ells permetrà l'accés directe al pàrquing des del carrer Laureà Miró (N-340) i connectarà amb la sortida 12 de la Ronda de Dalt. L'altre permetrà dirigir-se a la Ronda de Dalt i la Diagonal. Gómez també ha destacat que des que van començar les obres ara fa 22 mesos s'ha donat feina a 1.500 persones i que quan el centre es posi en marxa n'ocuparà 550 més. Aquí, ha recordat l'acord signat amb l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat per a la creació d'una borsa de treball on totes les marques que s'hi instal·lin hi recorreran per fer les seves contractacions de personal.El Finestrelles Shopping Centre és el primer projecte del grup belga a Catalunya i l'estat espanyol i el més gran fora de Bèlgica.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.