directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 15:31 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 28 de juny de 2018 09:03 h

El govern espanyol inicia els tràmits per al trasllat dels presos a Catalunya i preveu que es materialitzi en uns “dies”

Pregunta al jutge Llarena si té previstes més diligències com a pas previ per a l’acostament

ACN Madrid.-El govern espanyol ja ha iniciat els tràmits per fer efectiu el trasllat dels presos a Catalunya i preveu que es materialitzi en uns “dies”, segons ha avançat el diari ‘El País’ i han confirmat a l’ACN fonts del Ministeri de l’Interior, que asseguren que s’ha activat “el protocol fixat” per a la seva reubicació a presons catalanes. La durada del procés, segons aquestes fonts, dependrà de qüestions burocràtiques però en tot cas no s’allargarà. El diari ‘El País’ ha publicat aquest dijous que Institucions Penitenciàries ja ha demanat al jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena si té previstes noves diligències en sobre els líders independentistes un cop la Sala d’Apel·lacions del Tribunal Suprem va desestimar aquest dimecres els recursos presentats per les defenses i per VOX i va confirmar el processament per rebel·lió, malversació i desobediència dels 25 processats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.