directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 15:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 28 de juny de 2018 14:14 h

El PDeCAT veu "irrenunciable" el dret a l'autodeterminació i planteja una acció política "possibilista"

L'esborrany de cara a l'assemblea reclama la "llibertat política necessària" per a Catalunya i advoca per fer "realitat la institucionalització republicana" del 27 d'octubre

ACN Barcelona.-El PDeCAT considera que el dret a l'autodeterminació és "bàsic i irrenunciable" i, en apel·lar a la "radicalitat democràtica" de l'1-O, proposa un procés d'autodeterminació que "faci realitat un estat català en forma de República en el marc de la Unió Eurpea". Així ho defensa l'esborrany de ponència política, que ja és a mans dels associats, i que ha de servir de base de debat de cara a l'assemblea nacional que el partit celebrarà entre el 20 i el 22 de juliol a Barcelona. En un dels punts, els redactors proposen a les bases reclamar "la llibertat política necessària" per a Catalunya "fent realitat la institucionalització republicana proposada el 27 d'octubre". L'esborrany de ponència apunta també que s'han "d'utilitzar al màxim" tots els espais i "sense renunciar a res, a cap dels objectius, ha arribat el moment d'estructurar una acció política possibilista que consolidi de manera progressiva els avenços cap a un nou estat".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.