directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 14:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 1 de juliol de 2018 19:10 h

Tecnoware introdueix 150.000 generadors d'energia a l'Amèrica Llatina

Funcionen amb bateries per evitar que els aparells elèctrics deixin de funcionar en cas d'un tall de corrent

ACN Barcelona.-L'empresa catalana Tecnoware, dedicada a la fabricació de hardware informàtic, ha comercialitzat més de 150.000 generadors d'energia a la República Dominicana, Perú, Xile, Paraguai i l'Equador. Són sistemes d'alimentació amb bateries que s'utilitzen en l'àmbit domèstic o professional, sigui en un quiròfan o en una torre de control d'un aeroport, per evitar que els aparells elèctrics deixin de funcionar en cas d'un tall de corrent. El director de Tecnoware, Toni Valldeoriola, ha detallat, a través d'un comunicat del departament d'Empresa i coneixement, que "la potència d'aquests sistemes varia molt segons la seva funció". "La majoria ofereixen una mitjana d'autonomia de quinze minuts, el temps suficient perquè l'usuari pugui emmagatzemar les dades amb què estigui treballant i apagar correctament l'aparell", ha explicat. Amb tot, el director de Tecnoware ha dit que "alguns d'aquests generadors estan dissenyats per funcionar en llocs determinats, com els quiròfans, la legislació europea requereix un mínim de dues hores d'autonomia en cas que hi hagi un tall de llum".

Les bateries dels sistemes d'alimentació es carreguen a través del corrent elèctric i s'engeguen automàticament quan hi ha un tall de llum, sense que l'usuari els hagi d'activar.Per aquest projecte d'internacionalització, Tecnoware ha comptat amb el suport d'ACCIÓ –l'agència de la Generalitat de Catalunya per a la competitivitat de l'empresa, depenent del Departament d'Empresa i Coneixement. L'empresa va participar en una missió empresarial organitzada a finals de l'any passat per ACCIÓ i la Cambra de Comerç de Sabadell a Miami, que li va servir per tancar un acord de distribució amb un soci local. I és que segons el director de Tecnoware, Toni Valldeoriola, "Miami funciona com un gran centre de distribució per tota la zona del Carib i Sud-amèrica". Tecnoware es va fundar fa quatre anys i exporta actualment prop del 30% de la seva facturació total.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.