directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 14:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 2 de juliol de 2018 17:05 h

Jorge Rodríguez dimiteix com a president de la Diputació de València i nega haver "posat la mà"

Va ser detingut dimecres passat en una operació pels presumptes delictes de prevaricació administrativa i malversació de cabals públics

ACN Barcelona.-El president de la Diputació de València i alcalde d'Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha presentat aquest dilluns la seva dimissió com a màxim responsable de l'ens provincial després que la setmana passada fos detingut en una operació pels presumptes delictes de prevaricació administrativa i malversació de cabals públics al maig d'aquest 2018 després d'una denúncia interposada per la Fiscalia Anticorrupció. Concretament, s'investiguen irregularitats en la contractació de personal d'alta direcció a Divalterra, antiga Imelsa, el 2015. En una compareixença davant dels mitjans de comunicació, Rodríguez ha negat, en nom seu i els seus companys a la Diputació, haver "posat la mà" al llarg dels tres anys que ha ocupat el càrrec.

"Ens podem haver equivocat, podem haver comès alguna irregularitat de caràcter administratiu però estic completament segur que ningú, ni jo ni el meu equip ni cap altre dels companys de la Diputació hem clavat la mà", ha assenyalat.Rodríguez ha reiterat que ell i el seu equip "mai" han estat "lladres" i s'ha mostrat convençut de la seva innocència. En aquest sentit, ha afegit que la dimissió ha estat per la "lleialtat a les administracions i a la ciutadania". En una operació dirigida pel Jutjat d'Instrucció número 9 de València dimecres passat, sota el nom d'Alqueria, agents de la Unitat Central de Delinqüència Econòmica i Fiscal (UDEF) van efectuar diversos registres a la Diputació de València, a les dues seus que disposa l'Ajuntament d'Ontinyent, i a la seu social de Divalterra.El magistrat instructor va autoritzar també l'entrada i registre en diversos habitatges particulars com la de Jorge Rodríguez i altres investigats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.